2011-2012 Kyk Bursu öğrenim kredisi başvuru tarihi, Kredi yurtlar kurumu kyk bursu kredisi başvuru şartları tarihleri

2011-2012 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve YerleĢtirme Sınavına girerek bir yükseköğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak, burs, öğrenim ve katkı kredisi almak isteyen öğrenciler; ÖSYM tarafından üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren,
  1. Ara Sınıflar: Halen bir yükseköğretim kurumuna devam eden ara sınıf (önlisans, lisans ve yüksek lisans) öğrencilerinin yurt, burs, öğrenim ve katkı kredisi başvuruları 04 Temmuz – 07 Ağustos 2011 (07 Ağustos 2011 dahil),
  2. Yeni Kazananlar: Yüksek lisans, doktora, ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile yükseköğretim programlarına girecek öğrencilerin başvuruları 19 Eylül – 02 Ekim 2011 (02 Ekim 2011 dahil),
  3. Artık Sınıflar: Kurum yurtlarında barınmakta iken devam ettikleri öğretim kurumlarını normal süresinde bitiremeyen (Artık Yıl) öğrencilerinin başvuruları ise daha önce barındıkları yurt müdürlüklerince 12 – 23 Eylül 2011 (23 Eylül 2011 dahil) tarihleri arasında kabul edilecektir.