2011 Yurtkur Yurt, Burs, Öğrenim ve Katkı Kredisi Başvuruları, 2011 kyk başvuruları

Yurtkur’un Yurt, Burs, Öğrenim Ve Katkı Kredisi Başvuruları 7 Ağustos’ta Sona EriyorYüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu’na (YURTKUR) 2011-2012 eğitim-öğretim döneminde barınma, burs ve katkı kredisi almak için başvurular 7 Ağustos’ta sona eriyor.

YURTKUR Genel Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, 2011-2012 öğretim döneminde Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı’na girerek bir yüksek öğretim programına girmeye hak kazanan hazırlık ve birinci sınıf öğrencilerinden yurtlarda barınmak,burs, öğrenim ve katkı kredisi

almak isteyen öğrencilerin ÖSYM tarafından üniversite yerleştirme sonuçlarının açıklandığı tarihten itibaren; yüksek lisans, doktora, ön kayıt ve özel yetenek sınavı ile yüksek öğretim programlarına girecek öğrencilerin ise 19 Eylül-2

Ekim tarihleri arasında başvuru yapabileceği bildirildi. Kurum yurtlarında barınmakta iken devam ettikleri öğrenim kurumlarını normal süresinde bitiremeyen öğrencilerinin başvuruları ise daha önce barındıkları yurt müdürlüklerince 12-23 Eylül tarihleri arasında kabul edilecek.

Halen ön lisans, lisans ve yüksek lisans öğrenimleri devam eden öğrencelerin www.kyk.gov.tr adresinden başvuru yapmaları gerekiyor.