Beni affet 227. bölüm Özeti FRAGMANI 23 Ekim Salı

Beni affet 227. bölüm Özeti 23 Ekim Salı, Beni affet 228. bölüm Özeti 24 Ekim Çarşamba, Beni affet 23 Ekim bölüm fragmanı, Beni affet son bölüm fragmanı, Beni affet yeni bölüm fragmanı

Beni affet 23 Ekim bölüm fragmanı
Star Tv’nin sevilen ve begenilen dizisi hafta içi hergün 17:30 da star tv ekranlarında sizlerle olmaya devam ediyor.

Beni Affet 227.Bölüm Özeti

Bahar ve Kemal aşkı Berat’ın intihar teşebbüsüyle kavuşmanın eşiğinden döner. Kemal gördükleri karşısında bir tür şok geçirirken Berat yaşamla ölüm arasındaki ince çizgide mücadele etmektedir. Berat’ın intihar teşebbüsünden yargı karşısında da sorumlu tutulan Kemal oldukça zor bir durumdadır.
Feride’ye yakınlığı nedeniyle ailedeki herkesin tepkisini çeken Cüneyt sonunda gerçekleri Feride’ye anlatmaya karar verir. Feride Cüneyt’le aşklarının yeniden alevlendiğini düşünürken başına geleceklerden habersizdir.
Annesi tarafından terk edilen Mine bebek, Yıldız’ın kollarındadır. Yıllardır çocuk hasretiyle yanıp tutuşan Yıldız’ın Mine bebekle ilgili herkesten gizli bir planı vardır.
Beni Affet yeni bölümleriyle haftaiçi hergün Star Tv’de.