Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle

Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle

Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle Fragmanı İzle Hafta sonları Kanal D ekranlarında yayınlanan Ben Bilmem Eşim Bilir yepyeni eğlenceli bölümleriyle sizlerle olmaya devam edecek. Eğlenceli ve bi okadar komik sahneleriyle izleyenleri ve yarışmacıları eğlendiren bu program 


Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle Pazar Akşamı Kanal D’de Sizlerle…

Ben Bilmem Eşim Bilir 6 Ocak 2013 video izle Fragmanı ile ilgili yorum yapabilirsiniz.

İlker Ayrık’ın başarılı sunumuyla dahada eğlenceli bir program olmayı başaran Ben Bilmem Eşim Bilir’de yarışmacılar araba kazanmak için birbirleriyle kıyasıya mücadele edecek. Birbirinden farklı oyunlarla eşlerinin tahminlerini yerine getirmeye çalışarak sonuca ulaşacaklar. Yetenek Sizsiniz 6 Ocak 2013 Video izle